Geoblog.pl    magnies    Podróże    21.08-12.09.2010_Wietnam    Przygotowania

Przygotowania

Polska, Warszawa

Reisefieber już jest. Przynajmniej u mnie. U Pawła jeszcze nie, albo udaje, albo nie pokazuje tego...chyba raczej nie pokazuje...A ja się denerwuje, że ta podróż właściwie go nie interesuje...bo przecież to ja przeczytałam juz chyba wszystkie możliwe przewodniki, kilka ksiażek o Wietnamie...
Swoją drogą to ciekawe takie stoickie podejście...dobrze, że przynajmniej jedno z dwojga spokojnie podchodzi...i pewnie czas mu szybciej leci do wakacji...Paweł już przygotowany, wszystko ma i zmieścił się w 100 zł - dwie lniane koszule, portki ma...ja juz wydałam kupę kasy i uwazam, że absolutnie nie mam żadnych nadających się podróżniczych ubrań...
Przyznam, że cieszę się, że jedziemy tak na luzie - kilka koszul, spodni i to wszystko...bez zagracania się i brania wszystkiego co nie potrzebne....
Ale jeszcze 2 tygodnie...no mniej niż dwa...

A..do poczytania:

1.Tiziano Terzani - W Azji (In Asia, tłum. Joanna Wajs, W.A.B. Warszawa 2009) ABSOLUTNA KONIECZNOŚĆ!!!!

2. Tiziano Terzani Koniec jest moim początkiem (La fine è il mio inizio, tłum. Banach Iwona, ZYSK I S-KA Warszawa 2010) Również Absolutna konieczność, ale po 1 Absolutniej konieczności.

3. Vietnam, Przewodnik Lonely Planet

4. Wietnam, Przewodnik National Geographic

5. Vietnam and Angkor Wat (DK Eyewitness Travel Guide)

6. Taniec z ogniem - Sajgon, Warneńska Monika - Wietnam w latach 70.

7. Córka jego ekscelencji - Sajgon po wojnie, Warneńska Monika
- Wietanam w latach 70.
8. Kobieta na krańcu świata, Martyna Wojciechowska - tylko jedna historia poswięcona jest kobiecie w Halong bay, za to bardzo ciekawa....